Огляд Toyota Land Cruiser 100

Вітаю вас на сторінках блогу. Сьогодні, як і обіцяв раніше, розкажем і покажем вам одне з найулюбленіших позашляховиків в Україні, да і напевно всіх країн СНГ. Легендарна – «Сотка». Toyota Land Cruiser 100 VX 2002 року випуску.

  • Рік випуску – 2002 рік.
  • Об’єм двигуна – бензиновий, 4664 куб.см., що має 238 кінських сил.
  • Коробка Перемикання Швидкостей – 4-ступінчаста Автоматична (Tip Tronic)
  • Пробіг – на момент тесту 77 тисяч кілометрів.
  • Привід колес – повний.
  • Колір – сріблястий та сірий шкіряний салон.
1

Toyota Land Cruiser 100 – автомобіль легенда. Вперше з’явився на Світ в далекому 1998 році. Прийшов на зміну гарно зарекомендувавшого себе Toyota Land Cruiser 80.

2 10

Дизайн автомобіля – масивний і брутальний. Але водночас елегантний та переконливий. Це дійсно позашляховик. Великі фари, радіаторна решітка, а також кліренс в поєднанні з плавними лініями гарно поєднані і передають весь дух японського борця сумо. Розміри Toyota Land Cruiser 100 – 4890мм×1940мм×1890мм (Довжина×Ширина×Висота).
Щодо комплектацій автомобіля, то випускалися вони в 3-ох версіях. Toyota Land Cruiser 100 STD – «стандарт» доволі бідне  оснащення, часто є тільки кондиціонер. Крім того, більшість цих модифікацій здатні перевозити по 9-10 чоловік. В таких машинах в багажнику встановлені дві дуже незручні лавки по бортах, а в деяких версіях ще й спереду тримісний диван! Toyota Land Cruiser 100 GX – справжній позашляховик. Крім жорстких мостів, тут є кілька блокувань диференціалів і навіть штатна лебідка! Зовні STD і GX можна впізнати по непофарбованим бамперам і задніми розпашними дверима. STD і GX створені для постійної роботи у важких дорожніх умовах.
Більшість же «соток »продаються на Українському ринку в комплектації VX – з незалежною підвіскою і дуже хорошим оснащенням салону. Українці люблять «крутіші». В наших руках знаходиться як раз такий автомобіль.

Салон:

4

Інтер’єр добре спроектований і якісно виконаний. Хоча його дизайн виглядає старим і угловатим в порівнянні із сучасними автомобілями. Але згадаємо, що він розроблявся ще в 90-ті… І в роки випуску був еталоном для більшості позашляховиків. Та і їздили на них лише люди з матеріальним становищем вище середнього. Отже він на той час був шикарним. Сидіння зручні, з електропривідом і пам’яттю. Та з допомогою електрокерма, місце водія можна повністю підігнати під себе. Колір салону – сірий – приємний для ока. Автомобіль 2002 року випуску і його пробіг становить всього 77 тисяч кілометрів! Салон виглядає, як новий. Ні однієї затертості і пошарпаності. Скрипів абсолютно немає. Задній диван величезний, але регулювань немає.

5

Опис комплектації:

  • ABS, ESP, ABD
  • 6 Airbag
  • CD/MP3/DVD
  • 7 місць
  • 2 підігріва сидінь
  • Ксенон
  • Клімат контроль
  • Круїз контроль
  • Електро пакет
  • Бортовий комп’ютер
  • Центральний замок
  • Підсилювач керма
  • Омивач фар
  • Шкіряний салон
  • Люк
  • Пневмопідвіска
  • обвіс JAOS
  • Датчик дождю
  • Замок на КПП
  • Електропривід керма

Як бачимо вона досить багата, як на той час. Їй можуть позаздрити навіть деякі сучасні автомобілі.
Отже тест-драйв. Вхід-вихід – без проблем, спасибі великим дверним отворам (як спереду так і ззаду), а також вдалій широкій підніжці. Посадка висока, оглядовість нарікань не викликала. Зручні важелі-кнопки збоку на подушці сидіння, керуючі електроприводами, дозволили швидко встановити водійське крісло в потрібне положення, при цьому залишився пристойний запас регулювання по довжині. Сидіння «вміє» переміщатися вгору-вниз і «ворушити» поперековою опорою, може «запам’ятати» два регулювання для швидкої зміни настройки під конкретну людину. Регулювання рульової колонки – теж з пам’яттю, крім того вона автоматично звільняє місце водієві при посадці-висадці. Вимикаєш запалювання, виймаєш ключ із замка, і кермо «від’їжджає» до торпедо, додатково сприяючи і так цілком приємного процесу виходу з салону. Щиток приладів порадував великими і легко зчитуємими шкалами спідометра і тахометра. Їх доповнюють показники рівня палива, температури двигуна, зарядки акумулятора і тиску масла. Праворуч і ліворуч від керма розташовані вимикачі блокувань міжосьового і заднього міжколісного диференціалів. Про вибраному режимі сигналізують хрестики, загораючись на піктограмі, яка схематично зображує трансмісію. Центральна консоль виглядає, як великий музичний центр з безліччю кнопок і рукояток. Насправді в консолі – тільки вбудована магнітола і органи управління кондиціонером. Дуже вдало знайдено місце для супутнього магнітоли CD-чейнджера – у другому ярусі центрального підлокітника, так що немає необхідності лазити в багажник, щоб поміняти набір дисків. На задньому сидінні комфортно розмістяться три людини, а якщо вони потісняться, то вистачить місця і для четвертого (машина в ширину – без малого два метри). Можна й не тіснитися, а відкинути пару підвісних «стільчиків» в багажному відсіку, правда, далеко на них не заїдеш. У складеному стані вони розташовуються вздовж боковин кузова і не займають багато місця, а в разі необхідності демонтуються. Задній ряд сидінь складається як повністю, так і по частинах. П’яті двері відкриваються по-американськи – однією половиною вгору, іншю вниз. Нижню частину можна використовувати як «продовження» при перевезенні довгомірних вантажів …

6

Заводжу двигун. Про його роботу можна здогадатися лише по стрілці тахометра – шум і вібрації в салон практично не проникають. Нагадаю в нас бензинова версія, 8-ми циліндровий (V8) двигун, об’ємом 4.7 літра. Має 238 коней під капотом. Спроба різкого старту (і особливо – початок розгону) показала, що Land Cruiser – не краща машина для гонок зі світлофора. Їдучи містом він чудово маневрує і має великий запас ходу. Оглядовість із водійського місця, як я і говорив, нарікань не має. Чудово орієнтуєшся на міських вулицях. Шумоізоляція чудова. Плавність ходу, завдяки пневмопідвіски – шикарна. Toyota Land Cruiser 100 VX оснащена дуже комфортною пневматичною підвіскою з можливістю регулювання дорожнього просвіту і жорсткості. При вимкненому двигуні автоматика опускає підвіску на 50 мм для зручності посадки, а варто лише набрати швидкість більше 5 км / год, як машина знову підніметься до положення «норма» (220 мм). Мало того, електроніка при необхідності збільшує дорожній просвіт автомобіля до 270 мм. Причому, якщо є бажання, підвіску можна регулювати і вручну.

7

Пневматика на диво досить надійна. Розігнавшись, автомобіль впевнено тримається в міському потоці. Спочатку виникають проблеми з габаритами, особливо при швидких маневрах, правда, через деякий час розумієш, що на подібному автомобілі тактика «вишивання» необхідних плодів не приносить. Та й ні до чого це (не кажучи вже про те, що небезпечно). Можна просто напористо рухатися в лівому ряду, накочуючись на автомобілі що йдуть попереду. Тільки самий впертий водій не звільнить дорогу, побачивши що нависло над заднім бампером його авто.. Одним з великих мінусів – це розхід топлива в міському циклі, а це 16-20 літрів бензину. Але ж це махіна з вагою 2.5 тонни і повним приводом і на повітрі вона їздити не вміє. Виїжджаємо за місто. Динаміка розгону до першої сотні – 12-13 секунд. Максимальна можлива швидкість автомобіля – 185 км/год. Їдучи по трасі ти наче пливеш. Дефектів дорожнього покриття можна не боятися завдяки потужній підвісці. Навіть на серйозних вибоїнах автомобіль лише погойдується, якби відзначаючи їх наявність. Незважаючи на величезну вагу Land Cruiser, гальма зі своїми обов’язками справляються успішно. Запасу потужності вистачає повністю, навіть при різкому обгоні. Розхід топлива за містом при швидкості 100-120 км/год становить – 11-12 літрів на 100 км. При швидкісному режимі 140 км/год – 14-15 літрів бензину.

Плюси даного автомобіля Мінуси
  • Стан нового автомобіля
  • Просторий салон
  • Багата комплектація
  • Надійна пневмопідвіска
  • Статус автомобіля
  • «Король» бездоріжжя
  • Надійність двигуна і всіх агрегатів
  • Надійність і довговічність автомобіля вцілому
  • Розхід пального
  • Застарілий дизайн інтер’єру
8 9

P.S. «Один з моїх улюбленіших автомобілів ще зі школи. Дуже полюбляю його дизайн. Якби стояв вибір покупки позашляховика без сумнівів хотів би «Сотку», але шукав би рестайлінгову модель, яка пішла з 2003 року і дизельним двигуном. Вважаю цей автомобіль – на всі випадки життя. Не дивно, що в свої часи його любили бізнесмени, депутати, генерали і не рідко «жуліки». Назва автомобіля прям в «Сотку»!…

З повагою, Небаба Р.М.

ФОТОЗВІТ:

11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
3

Posted in Огляд авто